Thursday, December 12, 2013

tak sempat



as salam..

saya mintak maaf semua sebab tak sempat nak update yang baru..baju, tudung, kain cotton, shaklee dan barang kecantikan..walaupun ra bukan menjual secara besar besaran..sbb kecil kecilan jer..semua sikit sikit..hehee..tapi Alhamdulillah ada rezeki-NYA..

untuk pengetahuan sayang sayang semua..ra memang tak sempat untuk update disini..sebab ra lepas oytstation kat luar dalam sebualn lebih..balik buat report..n n keluar lagi..dan xlama lagi ra pun akan menjalani peperiksaan ..final exam.hehe..semua datang serentak..jadi ra memang xsempat nak upadate disini untuk sementara waktu..mybe selepas exam ra akan upadate disini..

sementara ini ra cuma update di FB sahaja..jadi sementara ni segala koleksi terbaru insyAllah sehingga ra abis final ada di FB sahaja..:) last final 18.01.2013..:)

ni ra link kan FB yang berkenaan..:

jom klik..klik..klik...








Monday, October 14, 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

“Tiada amal anak Adam yang lebih disukai Allah pada hari Aidiladha melainkan ibadat korban. Sesungguhnya binatang yang dikorbankan itu akan datang pada hari kiamat lengkap dengan tanduk, bulu dan kukunya. Sesungguhnya ibadat korban ini diredhai Allah sebelum darah binatang itu jatuh ke bumi. Maka hendaklah kamu berasa lapang dada dan reda akan ibadat korban yang kamu lakukan.” (Hadis riwayat At-Tirmizi)